[ LUGOS ] ls - Illegal PORT Command ??

Bostjan Müller bostjan.mueller na kiss.uni-lj.si
Čet Dec 24 14:21:53 CET 1998

Pozdrav!

Vzpostavile sem zvezo med dvema linux masinama preko etherneta - na eni imam
tudi modem preko katerega dostopam do interneta - ce pa z druge masine
poskusam na ftp-jat kak zunanji server se lahko povezem, nato pa vsak ukaz
razen cd konca z Illegal PORT Command in ne naredi nic - na serverju imam
izvrsene sledece ukaze -
ipfwadm -F -p deny
ipfwadm -F -f
ipfwadm -I -f
ipfwadm -F -a m -S 192.168.1.0/24 -D 0.0.0.0/0

Ce je komu jasno zakaj mi ne pusti ukaza ls - na nobenem od zunanjih ftp
serverjev naj mi please pove. Vendar v Netscape pa ftp ok dela ???

Vnaprej hvala

Bostjan
--
Bostjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS