[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-HELP ] porocilo iz install fest

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Sob Dec 12 14:12:21 CET 1998

Borut Kumperscak wrote:

> Jaz sem bil tam malo vec kot eno uro in moram rect, da je
> stvar zgledala zelo zelo zelo dobro! Ogromno folka,
> mladega in starega, celo dve punci (eno prispeval jaz =))) -
> skoraj da je zmanjkovalo znalcev! Vsekakor svetla prihodnost
> za Linux na slovenskem ;) O stevilu zinstaliranih masin +
> ostalem pa bodo povedali tisti, ki so preziveli tam cel dan...

No, vseh udeležencev je bilo okoli 60-80, od tega kakšnih 5 žensk.
V nekem trenutku je Jaka naredil popis tamkajšnjega prebivalstva
in takrat je bilo v sobi 50 ljudi.

Podatkov o na novo nameščenem Linuxu še nimam, vem pa, da je bila
vmes tudi kakšna neuspela namestitev.  MMG, a kdo ve za programček,
ki ga poženemo v Win95 in izpiše Xconfig za Linux (takšno stvar
sem nekoč že imel)?  Na splošno sploh ni bilo tako zelo veliko na novo
nameščenih Linuxov.

Podobno prireditev bi v prihodnje kazalo razdeliti na dve ločeni
prireditvi:

  * na predstavitve, kamor sodijo predavanja, demonstracije
    in igranje z že nameščenim Linuxom;

  * in na pravi install-fest, ki bi bil namenjen IZKLJUČNO pomoči
    novincem.

Okoli 15h-17h se je namreč dogajalo, da so prihajali ljudje
s stroji, guruji, ki jim je pravilna nastavitev X11 mala malica,
pa so bili zaposleni z usposabljanjem mreže.

MMG, po popisu sodeč sta seznama prijavljenih in tistih, ki so
zares prišli, slabo korelirana.

Za tiste, ki niso bili tam še par drobcev, ki mi padejo na pamet:

  * Ensico je pripravil soke Pingo in hrano in, seveda, prostor;

  * pekli smo CD-R-je z različnimi distribucijami;

  * predstavitve smo začeli z več kot enourno zamudo
    in z drugim vrstnim redom, kot je pisalo na vabilu;
    malce moteče je bilo, ker nismo bili v ločenem prostoru;

  * prva stranka je bila ga. Daniela, ki potrebuje Linux za
    svojo hčerko; Borut ji je namestil COL 1.3 Lite do cca. 14h
    in je bila presrečna;

  * Agenda, zastopnik za Caldero, je podarila nekaj CD-ROM-ov
    s Caldera OpenLinux 1.3 Lite;

  * našli so se tudi ljudje z delujočim Linuxom, ki so imeli
    kak problem - nisem npr. našel eksperta za ISDN, ki sta ga
    potrebovala Sebastjan J. in Primož Š.;

  * Primož K. je slikal z digitalnim fotoaparatom - slike bodo
    najbrž še ta vikend na www.lugos.si - Gabyjin .signature
    ne laže;

  * izgredov ni bilo.

OK, to je torej za nami.  Hvala vsem, ki ste prišli!
Pripombe (pozitivne in negativne)?

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist