[ LUGOS ] Debian

Joze Kovacic joze na hamradio.si
Sob Dec 26 16:11:15 CET 1998

>On Sat, 26 Dec 1998, Ernest Zejn wrote:
>
> Debian-a 2.0, ali je potem kaka kulturna moznost ga nadgraditi
> na 2.1? (mislim on-line, brez izgube user-jev, apps, quotasov ipd.)
> Ne da se mi namrec cakati na 2.1.:)) Ali se splaca....?

Hoj
 To, ce se ti 'splaca' bos ze ti vedel...je pa seveda mozno, pa se vec
kot kulturno :)))
 Seveda gre zahvala v glavnem Srivastavi za njegov 'gradilec kernelov' in
pa temu, da za Debian 2.1 'najverjetneje' ne bo treba na nove knjiznice...

 Uporabis Manojev recept z:

 make config (xconfig mogoce)
 make-kpkg --revision <st.> clean
 make-kpkg --revision <st.> kernel_image

 In potem z:

 dpkg -i *st.*

namestis nov kenel...ce nimas prevec modulov ti ni treba niti v reboot!
(ceprav skript 'tezi' da 'moras', zaradi modulov seveda)
 Jaz imam v /usr/src pet ali sest kernel-imagov z razlicnimi
konfiguracijami za razlicne primere...
lp
jk

    Expirience is something you don't get until just after you need it!