[ LUGOS ] particija

Joze Kovacic s53sx na s53sx.ampr.org
Tor Avg 4 08:23:32 CEST 1998

hoj
  Hm, zaradi tega nisi nor...particija vsekakor je, samo ne zacenja se tam
kot bi fdisku ustrezalo...sam sem imel podobne probleme zaradi dosa6 in to
celo s prvo particijo /dev/hda
 Vmes sem ze kloniral hdd iz starega na novega in en kup drugih zadev sem
imel gor, ko je zacel bluzit da se fizicni in logicni podatki o particijah
ne ujemajo..
 No jaz sem naredil nekaj norega. Med delovanjem debiana sem 'skocil' v
njegov fdsik, v ekspertni nacin, pobrisal podatke o particijah enega za
drugim in jih sproti na novo vpisoval, tokrat na roke...in je slo, brez
izgube podatkov...
 Ni ravno 'clean cut' postopek, meni pa je resil podatke in kup zivcev..
 pozdrav
   jk

>On Mon, 3 Aug 1998, Andrej Trobentar wrote:
>
> Tu je izpisek iz tega kaj mi napise fdisk v linuxu...zaj pa jaz nevem...al
> sem nor pa res ne vem kje je ta particija al pa je ni...
>>>>>
> Partition 4 has different physical/logical endings:
>      phys=(522, 254, 63) logical=(523, 254, 63)

    Expirience is something you don't get until just after you need it!