[ LUGOS ] majice

Jaka Mele jack na lugos.si
Pon Avg 17 21:25:01 CEST 1998

> Kako je sedaj na stvari z majicami ? Jaz bi jo ze rad nosil.
> Ono tekmovanje za najboljse dizajne za majice je koncano in sedaj se
> samo se glasuje, kaj ce bi pobrali od tam kaksen motiv in potem koncno
> natisnili majice ?

Ziv

Ravnokar sem se vrnil iz dopusta - mi lahko kdo povzame (na privat mail),
kaj so te majice in kako dalec ste (smo) in ce je treba lahko se jaz kaj
organiziram (tisk?)...

Ce je bilo se kaj novega in vam je ravno dolgcas mi lahko tudi napisete...

p.s. tale mail sem si dovolil cisto tako, ker imam pac nekaj avtoritete
tule, ne? :) Da ne bo vsak Janez zahteval raporta ko pride iz dopusta.. ;)

lep pozdrav vsem - lepo je biti nazaj :)
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist