[ LUGOS ] Segmentation fault

Stojan Rancic stojan na vector.nevtron.si
Pet Avg 21 09:43:09 CEST 1998

On Thu, 20 Aug 1998 20:34:29 +0200, Tic Pavlin wrote:

>Pomoje zato ker si stvar scompilu doma.

Po moje pa ravno zato, ker zadeve NI skompajlal doma. Najboljse je, da
potegnes dol source in si ga skompajlas.. ./configure pac pobere
optimalne settinge za trenuten sistem in potem z njimi naredi
executable, ki potem skoraj sigurno tece na tej masini.

					GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist