[ LUGOS ] majice

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Avg 17 15:39:32 CEST 1998

Lana Milinkovic wrote:

> Kje so designi za majice? Jaz nisem videla nic plus.. mojega niste
> se videli :)

Daj svojega na videlo. Kmalu bo jesen in bomo zaceli debato na racun najbolj
cool Linux pulovra.Ok, kje so majice?

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676