[ LUGOS ] Re: ATI TV & Productiva

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Čet Avg 27 16:12:27 CEST 1998

Predvidevam, da si testiral na kaksni distribuciji, ki nima glibc.

DL-jal sem demo Xaccel, verzijo 4.1 in 4.1.2. Instaliran imam RH
5.1 in imel sem strasne probleme. Server se je sesuval, Afterstep pa
je vsake toliko casa pogresal kaksno knjiznico ali pa je javil, da
manjka kaksen simbol (ja nejkaj v vezi z linkanjem, res ne bi
vedel... :-( ). Skratka, osebno sem prisel do zakljucka, da se
nekatere komponente Xfree in Xaccel med seboj tepejo, posamezni
programi pa za svoje delo potrebujejo ravno nekatere stvari, ki so v
Xfree (konkretno Afterstep, instaliran kot rpm). Pomagala je
ponovna instalacija (rpm -Uvh Xfree-*).
Seveda se lahko motim.

Ce je komu uspelo resiti ta problem, prosim, naj deli to skrivnost
tudi z menoj. Trenutna resitev je Millenium II in pa Xfree,
Productiva pa se nahaja v kolegovem racunalniku, saj se ne splaca
dati ~160$ za stvar, ki ne dela (no ja, vsaj meni...), pa ceprav bi
castila firma

Napisal(a) si:
> Matrox Productiva G-100 in Linux?
[snip]
> Sicer pa sem tudi stestiral Accelerated-X na G-100 in G-200. Zadeva
> je ultra enostavna za instalirat in konfigurirat in deluje lepo.
[snip]

> Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist