[ LUGOS ] priklop

Uros Gaber uros.gaber na powercom-si.com
Tor Avg 11 22:30:40 CEST 1998

Hi!

Jaz ti priporocam PPPSETUP paketek, dela za vse - SiOL, ARNES etc.
Sicer moras na koncu samo mal spremenit xxx-SECRETS datoteko, drugace pa
cist lepo naredi skripte za priklop na ISPja...

----------
Uros Gaber
eMail: uros.gaber na powercom-si.com

-----Original Message-----
From: virtualni m. <m na who.net>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 11. avgust 1998 15:03
Subject: [ LUGOS ] priklop

koncno sem si postimov x server in windov managerja...

no ja zdej ko mi to deluje pa me je obsla silna zelja, da bi se
pod linuksom prklopu na neta...

nekateri se bodo zdej prjeli za glavo, ostale pa prosm ce mi lahko
povejo kaj pravzaprav nucam nastavt...

slisov sem ze, da se uporabljata dve skripte ena za priklop in ena
za odklop al neki tazga, sam jst bi rad ksno bl konkretno pomoc...

torej ce je kdo dovolj hraber nej mi poskusa pomagat....

hvala

lp
m.

Dodatne informacije o seznamu Starilist