[ LUGOS ] Sortiranje poste

Uros Gaber uros.gaber na powercom-si.com
Čet Avg 20 08:53:18 CEST 1998

Hi!

Jaz sem si nekaj takega naredu, ce je recimo v SUBJECTu SMS potem mi poslje
message na SMS pa se v navaden predal, ker se mi dogaja da mi kdo poslje 10
vrstic dolg message na SMS, pol pa tezi zakaj nisem vsega prebral - naredil.
Samo imam pa en problem, v tem, da bi rad ostale msgje ki pridejo na ta
eMail da bi mi jih forwardal na drugi eMail naslov. Iz katerega pobiram
POP3.

Thanx!
Uro9 Gaber
eMail: uros.gaber na powercom-si.com