[ LUGOS ] majice

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pon Avg 17 13:49:13 CEST 1998

Hi!

Kako je sedaj na stvari z majicami ? Jaz bi jo ze rad nosil.

Ono tekmovanje za najboljse dizajne za majice je koncano in sedaj se
samo se glasuje, kaj ce bi pobrali od tam kaksen motiv in potem koncno
natisnili majice ?

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist