[ LUGOS ] video ram

Bostjan Spetic bostjan na centralbroker.com
Tor Avg 11 16:26:07 CEST 1998

> Zakaj neki pa nebi enostavno v svoj XF86Config napisal DefaultColorDepth
> 16, tam v vrstici kjer imas definiran screen za svojo kartico ???

hja, v xconfigure sem sicer izlocil vse ostale pa mi je potem server pri
nalaganju javil da ne najde nobenega ustreznega nacina v 8bitni
globini.....
bom pa seveda preizkusil ostala dva predloga. najlepsa hvala

LP, bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist