[ LUGOS ] tape tools

Jaka Mele jack na lugos.si
Čet Avg 27 13:05:43 CEST 1998

Zivjo

A ima kdo kaksno idejo, kako bi trak, na katerem imam en star backup
(dump), prebral v celoti.. Namrec ocitno je ravno na zacetku mojega zapisa
trak poskodovan in ne dobi tabele oz. indeksa in takoj ustavi branje...

Probali smo celo s "cat /dev/st0 > bla.txt" pa se tudi ta ustavi, oziroma
file ostane 0bytov dolg... :( Ocitno je delo s trakov precej low-level in
kernel takoj ko naleti na napako ne dovoli nadaljevanja...

Pozna kdo kaksno metodo ali program, ki je se bolj low level in bi lahko
vse kar ne na traku zapisal v eno datoteko? Tisto kar jaz rabim je namrec
ASCII datoteka 5Kb dolga, in bi jo v tem primeru cisto enostavno nasel v
tistem gromozanskem fajlu, ki bi nastal....

hvala vnaprej

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist