[ LUGOS ] pine 4.02

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Avg 9 11:55:47 CEST 1998

Banzai!

 Je kdo odkril kak patch za pine, ki bi vnesel podporo za qmailove Maildir
postne predale?

 Drugace pa splosni vtis o novem pineu... *scratch* manjka mu Maildir
support, bljak, se zmeraj ne zna sam dodajat random  onelinerjev v
sporocila, je bilo treba spet popravit reply.c, se zmeraj ne zna pazit na
vec folderjev hkrati in obvescat userja o prispeli posti. Ima sicer neko
zadevo, ki se ji rece incoming folders ampak je vse skupaj malo cudno...,

Ce sem mogoce kaj narobe povedal potem me popravite... :)

David!
Windows 95 - Do we want more of them?

Dodatne informacije o seznamu Starilist