[ LUGOS ] Kombinacija mreze - linux, NT, Win95

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Avg 19 15:02:15 CEST 1998

Matija Grabnar wrote:

> Ce to kdo omogoca, potem je to Samba. http://gd.tuwien.ac.at/samba/samba.html
> -

Ah, ne bi rekel. Sploh pa se je zapletlo, ko so NTji in windows 95 začeli
uporabljati sifrirana gesla.

*Hipotetična* možnost bi bila, da bi postavil RADIUS server na recimo Linuxu,
server bi pobiral passworde iz /etc/passwd datoteke, na NTjih pa bi rekel, da naj
se userji avtorizirajo preko RADIUSA.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676