[ LUGOS ] Vec sistemov

Mitja Bezget gw na cyberdude.com
Sob Avg 8 11:08:18 CEST 1998

On Thu, 6 Aug 1998, Jure Koren wrote:

> No, to ni cisto res, MBT se spravi v en file v /boot direktoriju...
hmm.. mogoce nebi blo slabo ce prebres doce od lilota al pa tut kaj
bolj splosnega... like mbr pomeni Master Boot Record in je zapisan cisto
na zacetku tvojga diska... ko bios pri bootanju konca svoje takrat jumpne
na mbr in stvari se tam nadaljujejo..
ti si mogoce mislil kernel.. mbr je prostor na disku kjer imas lahko
shranjen kernel | lilo | nt boot loader | any fuckin os..

> Lilo je cisto sposoben bootat os/2 in dos/windows sistem, pa seveda
> linux... Mislim da NTjev ne zna, ampak oni se pa znajo baje sami.
lilo zna bootat ntje (meni dela spica) ce pa ti ni vsec pa se da ponucat
tudi nt boot loader.

> Kako lilo prepricas da to naredi pise v dokumentaciji, ki pride
> zraven (pri meni npr. je v /usr/doc/lilo), je pa frontend liloconfig
> precej self explanatory, se pravi je kar precej jasno kako z njim
> delas in kaj se dogaja...
hmm liloconfig je res cist simple za postimat sam da ga nektere
distribucije nimajo (rh). zato je boljse ce malo poglejas doce in
example in se se kaj pametnega naucis

  ajd

- - |  ///  /\  o   o \\\   | - -   Windoze??
         / | _  I i I \
- - |  ///  \/   V V  \\\   | - -       U can still say NO!!

- - <  gw na MaRuSHa.JuMP.oRG  > - -  Bill Gates: gates that bill you!

Dodatne informacije o seznamu Starilist