[ LUGOS ] GS in DJ 690C

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Sob Avg 8 09:48:54 CEST 1998

	Hojla!

Imam majhno tezavo s printanjem .ps-ov preko ghostscripta. Vecinoma
uporabljam cdj550 in cdj500 driverje, ki so prilozeni gs-u. Za crnobelo in
barvno printanje sem odkril, kaksna je optimalna kombinacija raznih
parametrov (bitsperpixel, depletion in shinling) in to, da moram za barvno
printanje najprej poslati noter gama korekcijo.

Vse pa se konca pri tiskanju prosojnic. Pri poljubni kombinaciji
parametrov je namrec izbrizgana barva na prosojnici v "kupckih" in ko se
susi razpoka in je precej gnilo za pogledat. Sprobal sem, kako taka stvar
izgleda sprintana iz Windowsov in je povsem drugace, ker za tiskanej na
folijo uporablja pravi driver, ki naprimer crno namesa iz CYM, in je barva
lepo enakomerno nanesena in se tudi - temu primerno - povsem normalno
posusi.

Poskusil sem tudi druge driverje za gs, ki sem jih nasel na netu, pa ni
nic bolje. Vedno uporabi samo cisto crno barvo in jo na debelo namece na
prosojnico, ki potem izgleda za en ****. Ne pomaga niti, ce mu narocim,
naj uporabi samo CYM kartuso za mesanje crne barve!

Je kdo kaj taksnega ze pocel in uspesno resil tezavo??? Hvala!

	Mike...

Dodatne informacije o seznamu Starilist