[ LUGOS ] X-free86

Bostjan Spetic bostjan na centralbroker.com
Pet Avg 14 22:58:23 CEST 1998

danes sem si instaliral redhat 5.1 (spet). na sveze sformatirano
particijo, brez vseh zapletov. ko sem zagnal Xconfigurator sem lepo po
predpisih izbral monitor, frekvence, vse tako kot pred enim tednom ravno
tako na redhatu 5.1 .ko sem mu dovolil da zazene x streznik "probe only"
se ni povrnil v pravi graficni nacin. se pravi, slika je bila vsa
razmazana, crtasta. na vseh konzolah. ko sem resetiral sem x-windows
nastavil v tekstovnem nacinu z x86config .vse v redu, le da se, ko jih
zazenem , postavijo v crno-beli nacin. ceprav med zaganjanjem lepo
izpisejo da uporabljajo 16 bitno barvno globino. zakaj?

LP, bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist