[ LUGOS ] majce; more

virtualni m. m na who.net
Sre Avg 19 03:50:06 CEST 1998

ket je v zadnjem casu postala prav lepa navada, in ker na dan
prejmem vsaj par sporocilc o majcah, ki skcaejo gor in dol po
mojem blacu elektronske poste (to je bil uvod)...

...sem se odlocil prikluciti k skupinski seansi in napravil se sam
predlog za majico...

vsi ste vabljeni pokukat kako zgleda cela zadeva...

http://www.kiss.uni-lj.si/~k4fg0006/bare/linux.html

jst se prostovoljno javm,...

...za to, da bi prpravu en sajt kjer bi lahko nasli dom vsi primerki
dizajnov...

to bom najlazi naredu, ce mi vs,i ki ste naredil ksne primerke
posljete svoje predloge na moj email (pa prosm v zipaniii obliki)

lp
m.

--
A creative man is motivated by the desire to achieve,
not by the desire to beat others.

Dodatne informacije o seznamu Starilist