[ LUGOS ] butl

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Avg 18 23:26:21 CEST 1998

On Tue, 18 Aug 1998, crt jakhel wrote:

> tile tvoji bani so dokaj krvolocni, se mi zdi, Iztok se je pritozeval, da
> je lista sutirala vse Iztoke :)), za moje probleme pa tudi ze ves.

:)
No, se opravicujem vsem Iztokom. Kriv sem jaz... Ko sem prisel z dopusta
sem dobil ene 1500 mailov, ki so se odbili nekemu iztok na ibm.com ali nekaj
takega.. Ker nisem imel cajta za iskanje, na "uc" pa ni bilo pravega
iztoka v spiskih sem izlocil vse...

Mimogrede, ali ima kdo kaksno skriptico, kamor bi preusmeril vse maile o
problemih mailing liste in bi ona potem ljudi vrgla ven iz liste?
In - kako se da koga na BAN ? Se da omejiti, da se ta pa ta email ne more
prijaviti?

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist