[ LUGOS ] FTP

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pet Avg 14 02:42:04 CEST 1998

On Fri, 14 Aug 1998, polz wrote:

> Ko se na svoj racunalnik FTP-jam kot anonymous, mi ne dela ls.
> Seveda ls deluje, ce se logiram z navadnim username-om.
> Zakaj ?
> Ce napisem cd, mi direktorij lepo spremeni. Tudi welcome.msg mi lepo izpise.

Pri anonymous loginu se preden se pozene ftp daemon naredi chroot, ki
spremeni root direktorij, tako da se visje ne vidi, torej ftp user vidi
/home/ftp or whatever kot / in ne more sariti po sistemu. Zato moras
imeti v anonymous home direktoriju staticno zlinkan bin/ls binary, ali
pa moras imeti se potrebne knjiznice v lib direktoriju.

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist