[ LUGOS ] Re: ATI TV

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sre Avg 26 16:54:06 CEST 1998

On Wed, 26 Aug 1998, Sebastjan Plevnik wrote:

> Matrox Productiva G-100 in Linux?

Ojla.

Moja raziskava je pokazalam da ta kartica se kar nekaj casa ne bo podprta
v XFree86. Edina moznost je Accelerated-X, ki pa je komercialen. Podpira
ogromno chipsetov in kartic, obenem tudi Matrox G-100 in G-200. Ce bos ze
sel nabavljat, te bo stala akademska varianta okrog 100 USD, ne
akademska pa mislim da okoli 160.

Sicer pa sem tudi stestiral Accelerated-X na G-100 in G-200. Zadeva je
ultra enostavna za instalirat in konfigurirat in deluje lepo. Problemi?
Ja. Podpore za slovensko tipkovnico (se) ni. Sicer sem ze pisal na
X-inside. Obljubili so mi, da v kratkem
naredijo podporo se za slovensko tipkovnico.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si