[ LUGOS ] graficne in x

Jernej Adamic jernej.adamic na kiss.uni-lj.si
Pon Avg 31 22:14:49 CEST 1998

Pozdravljeni.

Glede na to, da se stalno pojavljajo vprasanja v stilu ali je moja kartica
podprta pod Xi in heh, ker tudi mene muci vprasanje, ce je podprt moj i740 (tole
je vprasanje (mislim pa da ni, ker nisem niker nasel ), bi bilo dobro, da nekdo
prosim pove, ce obstaja kje azuren spisek podprtih kartic, kamor bi lahko
radovednezi potem zahajali. Sam bi se potrudil, pa imam v tem trenutku zelo
pocasen modem.

In se drugo: ali je v primeru nepodprte kartice res edini nacin da Xe laufas u
vga nacinu?

hvala za odgovore :))

lp Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist