[ LUGOS ] SendMail HELP

BluX ziga.huskic na guest.arnes.si
Pet Avg 7 02:43:28 CEST 1998

mam en problem, kako prepricam Xserver da mi kot mouse driver uporablja
gpm ?
ze ce delam configuracijo moram killat gpm da mi potem dela mis. Sedaj imam
nastimano da mi najprej killa gpm potem pa sele zalaufa X-e...
mis dela uporablja driver od X-ov...
problem se je pojvil ko si, instaliral KDE, in ce v .xinitrc
napisem startkde -da mi zalaufa kde ko napisem startx..
seveda zalafa, in je vse ok razen tega da mousa ni... kde zgleda precej
boljse kot Xfm295(ali pa gajst nism dovolj dobro skonfiguriru )
sedaj di rad uporabjal kde, samo mi mis nedela...mislim da je problem v tem
ker kde prevzame loadanje in se musedriver od xserverja ne instalira.
Poizkusil sm tut ze z gpm, samo je bilo isto.

v prvem mailu, ki ga "dobis" ko instaliras slacka nekaj pise da so
problemi in da moras nastaviti x-e tako da uporabljajo gpm, nikjer pa en
pise kako.. poskusil sm tudi man gpm, pa ni nic v zvezi z X-i tam...

Good girls are hard to get,
good OSes are hard to set...
      but we like them anyway :p
BluX/TcL