[ LUGOS ] Propaganda za Linux in Applixware

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pon Avg 31 20:49:10 CEST 1998

Lep pozdrav vsem,

Danes dopoldne sem imel telefonski klic z Ginekološke klinike. Klicoči,
sicer zdravnik po izobrazbi, je iskal nekoga, ki se spozna na Linux,
Medicinska fakulteta pa se mu je očitno zdela dovolj domača ustanova, da
si me je upal poklicati.

Njegov problem, kolikor sem razumel, je naslednji. Na računalnike se ne
spozna kaj preveč, in nima ne časa ne veselja, da bi se. Na svojem
računalniku bi rad imel in vzdrževal nekakšno podatkovno zbirko ali
zbirke. Zaenkrat to počenja z Accessom, ki pa se mu vleče kot kurja čreva,
in to je vir njegove nesreče. Neki njegovi znanci -- presenečen bi bil, če
ne berejo te liste -- so mu povedali, da je bimbo, ker to počenja z
Windows in Accessom, in da pri njih letijo podatkovne baze kot blisk;
magični besedi pa sta Linux in Applixware.

Moj problem je seveda, da Applixwara nimam, da ga sploh v življenju nisem
od blizu videl in mu seveda ne morem pokazati, kako boljši je Linux na tem
področju; pa tudi sicer se na podatkovne zbirke spoznam približno toliko
kot zajec na boben. Nu, svojčas sem sicer res naklempal nekaj programčkov
za dBase 3+, ampak res ni, da bi se s tem človek dandanes hvalil.

Torej: če je v Ljubljani kak strokovnjak za podatkovne zbirke na Linuxu,
ki bi si bil pripravljen vzeti kake četrt ure in mu ali pa nama
demonstrirati, kaj zna Applixware početi z zbirkami, ali pa še kaj bolj
strupenega, če kaj takega obstaja, naj se mi lepo prosim javi po pošti, da
se dogovorimo za podrobnosti.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist