[ LUGOS ] Sprejemniki

Mitja Bezget gw na cyberdude.com
Ned Avg 2 10:25:24 CEST 1998

On Thu, 23 Jul 1998, Milan Jungic wrote:

> Spomnem se da ste se tukaj nekoc menili o nekaksni povezavi z internetom
> ki bi potekala preko sprejemnikov in oddajnikov, zasnovana nekaksna
> zracna povezava.
> Zanima me ce je komu ze kaj takega uspelo in kje se dobi vso potrebno
> opremo(oddajnike in sprejemnike).
> Tanx
> Milan Jungic as AcidFlash

hmmm jas se tega sicer ne spomnim kr se zleda nisn bil na listi...
obstaja ena super zadevica ki se ji rece packet radio in je namenjena
radioamaterom... ce si radioamater (ce mas izpit) ni blema samo eno
WB postajo rabis pa scc kartico z modemom... zadeva je nekomercialna
in tut ni namenjena temu da bi ti visel online 24h na dan...
poglej si www.hamradio.si.. koncna cena opreme znasa nekje okoli
1000DEM..
ce te se zanima si poglej Prirocnik za radioamaterje in naredi izpit

  ajd

ps.: sorry za delay.. bil na dopustu :))

- - |  ///  /\  o   o \\\   | - -   Windoze??
         / | _  I i I \
- - |  ///  \/   V V  \\\   | - -       U can still say NO!!

- - <  gw na MaRuSHa.JuMP.oRG  > - -  Bill Gates: gates that bill you!

Dodatne informacije o seznamu Starilist