[ LUGOS ] Solaris 2.6

Arso Savanovic arso na vitranc.e5.ijs.si
Čet Avg 13 17:17:02 CEST 1998

> Hi.
>
> Hate me, ampak narocil sem Solaris 2.6.

Shame on you!!!! By the way, can I have some of it? ;)

> Lahko pa se dogovorimo in naredim kopije tega cdja. Stroske si delimo.

Koncno malo akcije na listi, ki ze pocasi preseda.

> Disclaimer: upam, da ne delam nic ilegalnega. Solaris bo na koncu itak
> dosegljiv preko ftpja; na tej listi pa smo v veliki vecini akademiki. :)

Ne bos verjel, a se doslej glede Copy Rigths (elektronskega gradiva) se nisem
pregresil. Me pa skusnjava vedno bolj muci. Zato: ce ze moram stopiti v
ilegalo, naj bo vsaj vredno tega.

Tisto o akademikih se mi pa poda.

> Aja, mogoce bo kdo hotel vedeti: Vzel sem verzijo za Intel x86 :)
>
> Torej. Ce kdo hoce CD naj gre v private. Debato o snemanju pa lahko
> udarimo na listi. Saj bo ta spam kapljica v morje :)

One for me, please.

Kar se spamanja tice, pa se bojim, da mi, amaterji, nikakor ne bomo uspeli
vzbuditi zeljene pozornosti med stevilnimi mojstri obrti na nasi listi.

LP,
arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist