[ LUGOS ] LILO in DR. DOS

Davor Guttierrez guttierrez na usa.net
Čet Avg 13 16:20:08 CEST 1998

--------------3869A272B1FEBE38CABC8102

Imam en problem z datoteko lilo.conf :

Na prvem disku imam particijo Linux Native in Linux Swap, to je disk
/dev/hda
pred nekaj dnevi sem vgradil se en disk /dev/hdb in na njem naredil dve
particiji
/dev/hdb3 in /dev/hdb4. Particija /dev/hdb3 je Linux Native particija in
z njo je vse v redu.
Na particijo /dev/hdb4 sem si pa instaliral Dr Dos, ki sem ga DLjali iz
Calderine www strani.
Sedaj me zanima kaj moram vpisati v lilo.conf da bo mi nalozil DOS.

Vpisal sem

other = /dev/hdb4
                label = DOS
                table = /dev/hdb

Kaj je tukaj narobe ?

P.S. :

Za gospoda Preserna Andreja > tisto kar je napisal o Studio Artis nisem
popolnoma razumel. In g. Andrej ce mi zelis kaj osebno pripomniti imas
moj e-mail naslov in lahko tja posiljas svoje pametne predloge.
Jaz sam osebno sem dobil to sporocilo od podjetjetja BIT kar 4x.

Lep pozdrav

   Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
                   http://www2.arnes.si/~ssddgutt

  Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
              http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

tel. home: 069 74 561
     work: 069 788 370

--------------3869A272B1FEBE38CABC8102

<HTML>
Imam en problem z datoteko lilo.conf :

<P>Na prvem disku imam particijo Linux Native in Linux Swap, to je disk
/dev/hda
<BR>pred nekaj dnevi sem vgradil se en disk /dev/hdb in na njem naredil
dve particiji
<BR>/dev/hdb3 in /dev/hdb4. Particija /dev/hdb3 je Linux Native particija
in z njo je vse v redu.
<BR>Na particijo /dev/hdb4 sem si pa instaliral Dr Dos, ki sem ga DLjali
iz Calderine www strani.
<BR>Sedaj me zanima kaj moram vpisati v lilo.conf da bo mi nalozil DOS.

<P>Vpisal sem

<P>other = /dev/hdb4
<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
label = DOS
<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
table = /dev/hdb

<P>Kaj je tukaj narobe ?

<P>P.S. :

<P>Za gospoda Preserna Andreja > tisto kar je napisal o Studio Artis nisem
popolnoma razumel. In g. Andrej ce mi zelis kaj osebno pripomniti imas
moj e-mail naslov in lahko tja posiljas svoje pametne predloge.
<BR>Jaz sam osebno sem dobil to sporocilo od podjetjetja BIT kar 4x.

<P>Lep pozdrav
<PRE>--&nbsp;
&nbsp;&nbsp; Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www2.arnes.si/~ssddgutt">http://www2.arnes.si/~ssddgutt</A>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp; Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/">http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/</A>

tel. home: 069 74 561
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; work: 069 788 370
&nbsp;</HTML>

--------------3869A272B1FEBE38CABC8102--

Dodatne informacije o seznamu Starilist