[ LUGOS ] RedHat 5.1, AWE 32

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Avg 31 16:57:39 CEST 1998

On Mon, 31 Aug 1998, Dusan Matic wrote:

> Pred kratkim sem instaliral RedHat 5.1, prevedel kernel (2.0.34) s
> podporo za AWE 32, resetiral racunalnik in ko napisem cat /dev/sndstat
> ni noter nc zapisano..

Sam sicer nimam izkusenj z RH 5.X in AWE32/64 kombinacijo, vendar sem na
Linux-AWE listi videl, da je veliko ljudi, ki imajo s tem probleme.

RedHat ima namrec v svojem kernelu modularne sound driverje (kolikor sem
razumel, so sedaj DSP, MIDI in WAVE-TABLE loceni moduli za razliko od
'standardnega' sound.o, ki vsebuje vse naenkrat).

Nekateri so porocali, da so namesto RedHat-ovega kernela uporabili
'official' kernel source z AWE driverjem, kar je zadevo uredilo.
(http://bahamut.mm.t.u-tokyo.ac.jp/~iwai/awedrv/)

      D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist