[ LUGOS ] Solaris 2.6

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Čet Avg 13 15:46:22 CEST 1998

Hi.

Hate me, ampak narocil sem Solaris 2.6.

(excuse: uporabljal bom Motif in guibuilder za programe, ki bodo
ultimativno tekli na Linuxu;)

Torej. Zaupal sem jim kartico in tako osiromasil za $43.

Lahko pa se dogovorimo in naredim kopije tega cdja. Stroske si delimo.

Disclaimer: upam, da ne delam nic ilegalnega. Solaris bo na koncu itak
dosegljiv preko ftpja; na tej listi pa smo v veliki vecini akademiki. :)

Aja, mogoce bo kdo hotel vedeti: Vzel sem verzijo za Intel x86 :)

Torej. Ce kdo hoce CD naj gre v private. Debato o snemanju pa lahko
udarimo na listi. Saj bo ta spam kapljica v morje :)

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist