[ LUGOS ] Linux majice

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sob Avg 1 10:41:11 CEST 1998

On Fri, 31 Jul 1998, Metod Kozelj wrote:

> Predlagam, da je na majici BINARNA koda programa, ki izpise "Linus is our
> God and Linux is our religion!".
>
> Potem bi seveda morali narediti nekaj variant majice (x86 koda, AXP koda,
> SPARC koda, M68k koda, ARM koda, ...).

Ja, na sprednji strani naj bo fortune binary, na zadnji pa fortunes
database :)

Pa majice naj bodo v random barvah, se jih bo ze raztalal pol.
Jaz jih kupim 5, ce bo ena za jurja (size XXL (oz. najvecje mozne :))

"GNU generation" MORA bit gor, saj to smo mi, ne?

Ostali slogani pa so zarat mene tudi lahko...

Aja, jaz rabim i386 kodo, zaenkrat si nicesar drugega ne morem
privoscit :)

Pa se nekaj... Naj vsak artist narise hrbet in prsi in jih da na net
(v kaksnem kulturnem formatu ki ga znajo browserji brat), pa se
bomo potem odlocali. Seveda imajo ocitno prednost majice dizajnirane
z GIMPom :) Nekam lahko damo se GIMP logo in napisemo "This T-shirt
was produced 100% microsoft free". Ko smo ravno pri tem, a ze obstaja
kak filter za gimp ki zna delat cymk separacijo?

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist