[ LUGOS ] spam in oh in sploh

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Avg 13 13:26:30 CEST 1998

On Wed, 12 Aug 1998, Studio Artis wrote:
> [...]

Tole je pa najboljsi quote do zdej.. Ce ne bi ravno pred temle prebral
originalnega sporocila, na katerega je Studio Artis (? bom predpostavil, da
govoris v imenu in za celotni kolektiv) odgovoril, bi gladko pomislil, da je
celotno sporocilo delo borutm na bigfoot.com in da je Studio Artis zaradi groze
enostavno ostal brez besed.

Mislim, a se cudite, da slovenska podjetja spammajo s 300 kilotonskimi
neberljivimi postnimi bombami (ker ne znajo narediti normalnega mass maila),
ce pa slovenski uporabniki ne znajo niti normalno citirati elektronskega
sporocila, na katerega odgovarjajo? Po pravici povedano, se sploh ne cudim, da
se podjetjem ob tako ignorantskih uporabnikih (da se ne potrudijo niti toliko,
da bi citirali sporocila tako, kot je treba) popolnoma JEBE za to, kaj bodo
uporabniki ob 'reklami' rekli in se naprej posiljajo spam sporocila, ki po
ignoranci dosegajo in/ali presegajo uporabniska. Mogoce so pa taksna spam
sporocila studijski (shtudijski, ne studijski) material, iz katerega se lahko
uporabniki naucijo, da kar se amaterski kolektivcek Studijcek Artis nauci (ali
ne nauci), to profesionalni kolektiv Studio Artis zna (NE zna)?

Ne vem za ostale, a osebno se ze BOJIM spam mailov profesionalnega kolektiva
Studia Artis cez nekaj let. Gotovo bodo nepozabni.

A ce bolje pomislim, bom morda raje ze kar danes vklopil filter, ki bo ze na
serverju brezskrbno radiral vse kar pride z njihovega postnega naslova, tako da
se mi ne bo treba bati njihovih neberljivih 300 MEGAtonskih elektronskih bomb v
prihodnosti (v katerih ne ves kdo in kaj prodajajo).

Andrej

 --
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist