[ LUGOS ] majice

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Avg 18 14:11:26 CEST 1998

lana na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si said:
> Majceno pojasnilo za tiste, ki vam to kar sem naredila ni vsec (bil je
> mail ki je celo rekel da je to kar sem naredila sociala)

> 1.Ne maram kompliciranih in kicastih stvari. Vsec so mi enostavne
> linije in oblike.
Meni je bil tvoj predlog vsec. Imam samo nekaj manjsih pripomb:

Loki v dveh crkah so zaliti (oba e, zadnji a). Problemi s fonti?
Zakaj je Linux users group of Slovenia v oklepajih? Oklepaji bi po mojem
imeli smisel ce bi bil nad tem napisom se LUGOS (pa je po mojem bolje, da
ga ni, ker je zadeva ze tako dovolj polna). Mislim, da bi se oklepajev
lahko brez skode znebila.

Drugace pa mi je ta design vsec. Designi s prelivajocimi barvami in zapletenimi
slikami so na majici ali zelo bledi, ali pa je slika blazno debela (pri Cisco
majici imam obcutek skoraj, kot bi imel na hrbtu nahrbtnik).

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist