[ LUGOS ] Telnet

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Avg 5 02:43:59 CEST 1998

On Tue, 4 Aug 1998, Jure Koren wrote:

> [...]
ifconfig lo 127.0.0.1
route add 127.0.0.1 lo
route add -net 127.0.0.0

> Jah, 20x10cm image je pisal v tvoji ponubi... To je nekako skromno,
> Linux/LUGOS majice naj bi padale v oci, v stilu "uuu kje si to dubu kaj je
> to, dej jest bi tut eno tako, al pa kr 3 zrihti", ne pa da babica
> z njo brise prah. Vic propagande je v tem, vsaj kakor jest to razumem.
Osebno sem pripravljen dat za majico tud 5 jurjev, ce je kvalitetna, to je
dobro blago, ki se ne krci in obdrzi barvo, je XXL in ima res kaksen vecji
napis kot 10x20cm in seveda taksen ki pade v oci, tako po ideji, kot tudi
izvedbi in izgledu. Upam da kej urihtate, drugace se kar sam spravim na
delo. V Sloveniji je eno lustno podjetje Still, ki ima fejst XXL majcke
vseh barv in to po 750 tolarjev, vsak tiskar pa zna majcke tudi potiskat,
za bitno sliko je omejitev A4 tisk pa stane okrog 1000SIT za vektorsko
enobarvno sliko, napis pa ni omejitev velikosti. Zadeva se pa da
skombinirat, bitmap pingvin in vektorski napis v eni barvi in kaksnem
odstekanem fontu. Torej, ce ne boste nic urihtal bom jest naredu majcke za
tam okrog 3K SIT bom dal na net barvne kombinacije in pol se zmenmo. To
vse bo okrog 15 avgusta. Obstaja pa celo moznost da dobim ene IBERHARD
kvalitetne majcke iz nemcije.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist