[ LUGOS ] rc5des

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Sre Avg 5 05:24:43 CEST 1998

Hi!

Zanima me nekaj.

Ali obstaja nekaj takega, da bi moje racunalo doma, lepo pridno crackalo
kljuce, potem pa ko bi zahteval nove iz serverja, ki je na netu, bi se
privezal na net,
pobral kljuce, registriral predelane in se potem odjavil z ineta.
Ko bi spet koncal pa enako.

Kako pripravit ga do tega, da bi delal ?

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                       |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist