[ LUGOS ] spam

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Čet Avg 13 00:43:20 CEST 1998

On Wed, 12 Aug 1998 borutm na bigfoot.com wrote:

> poslano. wtf should we do? Ker to že presega vse meje dobrega okusa.
> Ameriški spammerji se vsaj potrudijo in zadevo pošljejo v čitljivi obliki
> in relativno majhno. A se sploh da komu pritožit?

ker so fizicne razdalje relativno majhne, lahko gres tja in koga napizdis
ali vec po lastni presoji. po moje bo zelo zaleglo, ker bodo
impresionirani, da je komu to tako zoprno, da prav tja pride. nekaj
podobnega kot birokrati, ki te po telefonu mirno odpravijo, ce pa prides
tja, se nenadoma da kaj urediti.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist