[ LUGOS ] Linux in winNT 4.0

Jure Leskovec Jure.Leskovec na ijs.si
Čet Apr 23 06:20:34 CEST 1998

At 11:49 AM 4/23/98 +0200, you wrote:

> Je mozno imeti linux in winnt4.0 na istem rac.? Poskusil sem oboje:
> 1.najprej instaliral NT in potem linux, 2. najprej linux, potem NT. Linux
> dela v obeh primerih, NT pa mi pri modrem uvodnem zaslonu javijo eno odurno
> napako.
> Ima kdo kaksne izkusnje tem?

	Jaz doma poganjam:
1. disk:
	1. particija: DOS
	2. particija: NT
2. disk:
	1. particija: Linux

	Na prvi particiji 1. diska (DOS) imam instaliran System Commander in vse
deluje brez problemov.
	Moj Recept: Najprej sem instaliral dos, potem se system commander, nato
Ntje. Vstavil sistemsko od dosa in ponovno zagnal system commanderja, ki je
zaznal spremembe v boot sectorju in si jih zapomnil. Potem sem instaliral
se linux, ki je ponovno povozil star boot sector na 1.disku. Sledi
sistemska od dosa, ponovno poganjanje (update) system commanderja, ki zopet
zazna vse spremembe.
	In rezultat vsega tega je, da se mi ob bootanju izrise licna tabelica,
kjer ima 3 moznosti: a: dos, b: win nt, c:linux

Upam, da vsaj malo pomaga

							pozdrav, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist