[ LUGOS ] zip/scanner: to the death!

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pet Apr 24 23:07:05 CEST 1998

kernel 2.0.34, paralelni zip -> ok, dela cudovito.
+ epson film scanner z isa-to-scsi host adapterjem ava-1505ae/ai
-> foobar: zip se vec ne zdetecta ali pa se, ce spreminjam tip paralel
porta (ecp, epp, spp...) celo zgodi, da ob bootanju izpise tezave z DMA
in se obesi.

dal sem v kernel "generic scsi support", ki naj bi bil catch-all za
razne cudne stvari (cd-writerje, scannerje etc), ker sem mislil, da zipa
ne zdetecta zato, ker najprej naleti na epsona in mu ni nic jasno in obupa
nad scsijem, ne da bi iskal naprej. ampak odkar je to v kernelu, se ne
obnasa nic drugace.

naceloma lahko dam zip na eno in epsona na drugo masino, ampak najraje bi
imel oba skupaj.

je kdo delal s sorodno masinerijo?

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist