[ LUGOS ] bill :)

Damjan Cvetko raver2 na atlantis.s-pgm.mb.edus.si
Čet Apr 23 17:03:49 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, crt jakhel wrote:

> hm... jah... mogoce ti res ne bom dopovedal, ampak evo, mislim, da je
> lazje :) lazje je zato, ker bolj ves, kaj stvar dela, in imas nad tem vec
> vpliva. osebno mi gre zelo na zivce domnevno zelo inteligenten softver (in
> hardver), ker ko se mu utrga, lahko gres samo se v kot in joces.

> crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

 To pa je tui res ja :))))) Saj... bo bolsee... Zato pa tui tak sluzi
 microsoft a ne.. nix ne ves zakaj gre... peljes compa na popravilo
 in ti oni tam zacnejo pravit da je vse pokvarjeno.... v resnici pa en
 string manka v autoexecju... :))) Sem to DOBESEDNO sprobo .... in lameri
 pr comtronu so mi racunal 5000 sit sam da so mi povedal da morem novega
 scannera kupit ker baje ne deal.. :))) je pa delo 100% !!!! In zakaj pol
 nebi vsi instalirali winse ha ??? :))))) Wintendo za firme rox da bol
 ne gre !!! :))))

 Ajd.

 TraNce-R

Dodatne informacije o seznamu Starilist