[ LUGOS ] Server !

Jure Koren jure.koren na guest.arnes.si
Ned Apr 19 15:50:06 CEST 1998

On Sun, 19 Apr 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Pozdravljeni !
>
> Delam v manjšem podjetju, kjer uporabljamo 4 računalnike z Win95.
> Ukvarjamo se za oblikovanjem ipd. zato so tej računalniki dokaj močni
> Pentium II 233 z 256 Mb- RAM-a. Rad bi iz enega racunalnika novega naredil
> server z Linuxom RH5. Zanima me kaj bi potreboval za server, kaksen
> racunalnik itd. minimalna konfiguracija. Imamo 3com-ove omrezne kartice.
> Prosil bi da mi odgovorite !

Komu bo ta server serviral? Ce je client win95 PII z 256 rama in sever
linux PPRO z 64 rama in dovolj hitrimi scsi diski in je vmes 10baseT to ne
bo nikamor slo, ce je pa 100baseT je pa to ze kulturna konfiguracija.
Ampak za tak server jaz nebi uporabil RH5 ampak kaj doma spackanega, ki bi
delalo kot server in ne kot workstation.

lp,

						Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist