[ LUGOS ] Re: 17"?

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sre Apr 29 10:01:27 CEST 1998

On Wed, 29 Apr 1998, Metod Kozelj wrote:

> V bistvu je samo en pogoj, da graficna kartica zmore visoko frekvenco
> osvezevanja pri visjih locljivostih: zmogljivost RAMDACa. Takole
> vse to zgoraj Matrox Millenium zmore (seveda, ce imas dovolj RAMa za

millenium je neroden zaradi cene :( zelel bi priblizno kartico s ceno
okoli 15-20.000 SIT, ki bi zmogla dober refresh. niti ne vem, ce
pricakujem nemogoce ali ne. mogoce ati charger? je kaj boljsi od mojega
starega stealtha ali ne?

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist