[ LUGOS ] CGI prijava

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Tor Apr 21 14:37:27 CEST 1998

On Tue, 21 Apr 1998, Simon Zekar (Zeky) wrote:

> ojla...
>
> Zanima me, kako bi napisal CGI skripto, ki bi iz vnosnega polja v HTML-ju
> pobrala username in password in ga primerjala z /etc/passwd na isti
> masini, kjer stoji WWW server. Ce bi se username in password skladal s
> sistemskim, bi CGI pognal en parser, ta parser bi naredil HTML stran, CGI
> skripta pa naj bi jo posredovala uporabniku.

1. Običajno se za pregled /etc/passwd uporabljajo posebej za to namenjene
   funkcije ala getpwnam ali getspnam (shadow).
2. Za kodiranje si poglej crypt (man crypt)
3. Za prebiranje parametrov si poglej primercke, ki so prisli zraven http
   serverja. Vsaj pri apache-u jih je nekaj.
   Ne vem kako je pri roxen-u. Iztok?
4. Verjetno boš moral uporabiti C

Lažje variante:
5. Lahko malo poiščeš po internetu - nekje sem enkrat videl en cgi
   programček, ki je omogočal spreminjanje gesla skozi brkljalnik.
   Lahko bi ga samo popravil.
6. Lahko poiščeš kak "checkpassword" program. Najbrž bo to še najlažja
   vaianta. Nek checkpassword sem rabil za qmail-ov pop3 server, in
   mi očitno dela (ni pritožb 8-), vendar ne vem kako. Zagotovo ne v smislu

        checkpassword username password

   ker bi potem lahko videl geslo ze z ukazom ps. Malo pobrskaj po
   mreži...

Srečno!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si