[ LUGOS ] SGI goes Intel

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Apr 19 09:28:05 CEST 1998

On Sat, 18 Apr 1998, Ales Horvat wrote:

> Torej. SGi je prenehal z razvojem MIPS procesorjev. Da, nic vec
> relativno hitrih SGI O2 in Onyx sistemov, kot smo jih poznali. SGI se
> seli na Intel platforme.

Mnjah, je blo nekaj slisat.... :/

> Jaz se tega skrajno zalostim, saj zelo verjetno izgleda, da bo Intel
> postal nov hardware Microsoft; izgleda da Wintel tehnologija res
> zmaguje.

Hm, jest bom presaltal na PPC G3 zgleda WAAAY cool! :)) In linux bo seveda
tam delal... ;> Ce ze ne dela...

> Torej.. Zaenkrat se zadrzujte solze. Prvi rezultati bodo upam da kmalu.

jaz sem se zjokal, ko sem kake 14 dni nazaj prebral odlocitev 'Open
Group', zdaj je X11 komercialna zadeva... :(

David!
Windows 95 - Be happy now, because it won't last.

Dodatne informacije o seznamu Starilist