[ LUGOS ] K6

Jernej Horvat zagi na keson.kibla.org
Ned Apr 12 22:52:20 CEST 1998

11 Apr 98 @ 13:29 - Ales Horvat <lugos-list na lugos.si>

> Ni TAKO pocasen; ampak je pocasnejsi od istobrzinskega Pentiuma. :) No
> skratka, 200 MHz varianta ima FPU ravni Pent 133.

K6 je najhitrejsi procesor za Win9* okolje. Zelo "overcloacking
friendly".

Jaz sem sicer imel probleme z K5 in Linuxom, ampak sumim da je tudi
cache imel nekaj s tem.

Za WinNT in Linux se splaca vzeti kaksen PentiumPro, ampak samo ce
bos uporabljal samo ta dva sistema. Ok.. dodaj OS/2. :>

180 PPro se da lepo naviti na 233. :>

K6 morda cenovno ni vec tako ugodna.Intel bi rad na vsak nacin
"uturil" PII, ki pa ima svoje "bisere".

PS Ima kdo morda Chaintech plato na 83Mhz ? Jaz imam problem pri
bootu, ker mi kontroler ne prepozna ide diskov.Na 75Mhz dela bp.

> No, v danasnjih casih se veliko FPUja potrosi na mp3.

Dunno. Raje tisto x razliko v SIT dam v vec RAMa. Se bolj pozna pri
delu.

Dodatne informacije o seznamu Starilist