[ LUGOS ] RH 5.0 in buggy buggy libi

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Čet Apr 9 23:10:10 CEST 1998

Hi.

Po mesec/dvema RH5.0 izkusenj in resnega programiranja, naj vam povem,
da bezite stran od te verzije RHja.

Nazadnje sem grizel tipkovnico ob buggy malloc/free funkcijah v glibcju.

Spisal sem en parser, ki iz msql baze pobere vsebino in naredi htmlje..
Precej straightforward zadeva; no, proggy v praksi naredi par sto/tisoc
htmljev; za vsakega je par fopenov, etc; v programu je veliko
malloc/freejev...

Zadeva naredi nekaj htmljev BP, nato pa se ustavi pri kakem fopen; gdb
izplune:

Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
0x4004be18 in chunk_free () at malloc.c:2821

malloc.c je (afaik) modul glibcja, vrstica, ki jo izvaja pa
fl=fopen("/html/myfile.html", "a"); // recimo

Na RH 3.0.3, RH 4.0 ter Slacku 3.1 dela zadeva BP, z isto bazo
(msqldump).

Jaz sem ze izgubil zivne in "upgradeam" na Debian. Upam da tam ne bo
problemov. Je kdo kaj podobnega zasledil?

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist