[ LUGOS ] Yu - Slo

Simon Bozic (PARRko) simon na uc01.s-dgm.mb.edus.si
Tor Apr 7 19:45:57 CEST 1998

EM.. mene precej zanima, kako bi potekala ta komunkacija. Saj ce bi se par
folka ubadalo s komunukacijo med Slovenci in Yugoslovani ze ok, samo kako
bi potem sodelovala ta lista zraven? A bi prevedli sbrske majle v
slovenske in obratno ali pa bi mi brali srbske majle in oni slovenske?
upam, da sem prav razumel problem, ce ne, se oproscam

btw: ne vem cemu panika glede napak v pisavi, saj niso tako velike da bi
se moralo preko njih spotikati.. ce kdo spusti kaksno vejico se to ne
pomeni da se svet podira (toporisic pa tud ne bere te liste. ali jo? :)

pozdrav

Dodatne informacije o seznamu Starilist