[ LUGOS ] premestitev Linuxa

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Sre Apr 15 09:07:56 CEST 1998

Anze VIDMAR wrote:

> Nekaj me zanima, situacija je pa sledeca: Na svoji masini 486 laufam Red
> Hat 4.1. Odlocil sem se za nakup Pentiuma. Zdaj me pa zanima: ali obstaja
> kaksna moznost, da bi svoj zdajsnji disk (z linuxom) direkt prenesel na
> pentiuma, tako da bi mi Linux ponovno brezhibno deloval kot na 486-ki?
> Aha, ne smem pa pozabit povedati, da bo ves hardware razen (maticne plosce
> in procesorja seveda) ostal popolnoma enak, ker bom v bistvu samo plato
> zamenju. Ce je to izvedljivo, ali se bodo pojavili kaksni problemi s
> kernelom ozr. z zagonom nasploh in kaj se lahko naredi, da to da se to
> [...]

Meni na 486 ne dela kontroler za disketnik, zato nemorem pognati (bootati) z
namestitvenimi disketami  ker mi javlja crc erorr, tako da sem linux namestil
na drugi masini ki je pentium, tudi hardvare je bil drugacen pa mi je zadeva
delovala brez problema.

Dodatne informacije o seznamu Starilist