[ LUGOS ] K6

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Apr 12 13:50:42 CEST 1998

Zivjo Metod.

On Sun, 12 Apr 1998 11:09:03 +0200 (CEST), Metod Kozelj wrote:

>Eh, za racunanje vremenske napovedi ti pa ne bi priporocal uporabe
>katerega koli izmed Intelovih procesorjev. So cisto prepocasni. V resnih
>firmah za to uporabljajo kaksne 8-procesorske Craye ali pa 64-procesorske
>Fujitsuje, v malo manj resnih firmah pa vsaj Alfe.

To je sicer res... vendar v resnih fermah "racunajo vreme" precej bolj
natanco kot pa sem jaz imel v mislih. (Sicer pa zadeva ni bila misljena
dobesedno) ;).

best regards,
Rok Papez,
Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist