[ LUGOS ] Re: SMS

Iztok Saje Iztok na mobitel.si
Sre Apr 15 08:26:49 CEST 1998

Zivijo !

Mobitelov E-mail -> SMS testni server dela tako,
da sendmail (ki z gnusom zavrne vse, kar mu disi po SPAMu) pozene
procmail, ta poreze vse kar prihaja z list, rootov, itd
(kar pac ulovi procmailov FROM_DAEMON), potem pa se nekaj anti_spam
filtrov, ki jih je narekovala praksa...

Naslov je stevilka na linux.mobitel.si, stevilka ima 6 mest.

Verjeli ali ne, kup ljudi je verjetno prvic v zivljenju odtipkal
magicno besedo linux, ravno ko so posiljali SMSje. In ko bo
naslednjic kak clanek v Nedeljskem Dnevniku o Linuxu, bodo ponosno
brali (saj so o tem ze nekje slisali).

Neusmiljeno posredovanje vseh emajlov na SMS je cista neumnost:
najhuje je, da morate stalno brisati prispele SMSje, malo
manj hudo je, da mora moja masina stran metati Mb navlake,
malo manj hudo je, da imam na voljo doloceno kvoto SMSjev dnevno in
zato ni lepo posiljati junk-a....

Resno razmisljam tudi o omejitvi dolzine E-mailov: sam nisem verjel,
ko sem videl nude.jpg poslan na SMS !

Zato lepo prosim: procmail in nekaj filtrov, preden nastopi
formail na linux.mobitel.si ! Na primer, jaz zase te preusmeritve
nimam: kdor mi resnicno zeli kaj hitro poslati, bo ze vedel kako.
Ostalo pa lahko pocaka kak dan. Vejetno bi bila najprijetnejsa resitev
SMS takoj, ce pride emajl s kakega vaznega naslova, drugace pa samo
obvestilce pred vecerjo: caka te 22 emajlov !

Server je nastal predvsem za lastno uporabo: kar nekaj nadzornega SW
zna posiljati E-mail ne pa SMS, in upravljalci z omrezjem imamo
prek SMSjev pregled nad stanjem sistema.

Navodila in pogoji za uporabo
so nekje na www.mobitel.si, kopijo pa dobite, ce posljete mail
na sms na linux.mobitel.si (ja, tam caka formail v zasedi....).

Server vcasih ne dela: recimo, da potrebujem vse cikle za kaj
pametnejsega.
Prav tako je z E-maili: nacelno delajo, vendar ne vedno. Jaz sem ze
videl,
kako se je v ponedeljek vsul kup emajlov, od petka zvecer dalje.... In
nas
postmaster je prisegel, da je na nasi strani vse OK !

Kdor resnicno rabi SMS za alarmiranje itd, naj si sam pripne GSM tulifon
na
masino in jih posilja z GSM-a. Za te SMSje je zanesljivost veliko vecja,
ker so
vsi elementi pod nasim nadzorom.

Aha, in se SMS->E-mail: reci se ni... Ampak se zna pojaviti.

In se vprasanje:

Ko se mi takole v ponedeljek vsuje par sto mailov (mailq), mi hkrati
zivi cel kup sendmailov in procmailov na masini. Parkrat se je zgodilo,
da je kernel javknil "Unable to lead interpreter" in vse kar sledi....
RAMa je dovolj, se posebaj s SWAPom. Kaj ga bremza ? Stevilo taskov ?
kak hint, kako to povecati ?

Lep pozdrav,
              Iztok

Emajl: iztok na mobitel.si