[ LUGOS ] SGI goes Intel

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Apr 21 10:08:04 CEST 1998

Seamawn Roocheeghi wrote:

> seveda

PPC je ena alternativa, druga je recimo:

http://www.sun.com/microelectronics/SPARCengineUltraAXi/cover980331.html

Jaz upam, da na njem dela Linux, ki je sicer mišljen za SPARCe. Edino
glede driverjev ne vem... Bi bilo zanimivo poizkusiti.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676